FANDOM

Areną działań, które podejmujesz jest galaktyka. A w przyszłości wiele galaktyk i prawdopodobnie światów równoległych (o ile zostaną takie odkryte).

Galaktyka składa się z układów gwiazd. Aktualnie jest ich około 10000. W planach na najbliższą przyszłość jest rozszerzenie do np. 50000 albo więcej jeśli będzie taka potrzeba.

Układ gwiezdny zawsze składa się z jednej gwiazdy i na ogół z kilku planet. Zdarzają się układy bez planet, z jedną planetą, kilkoma a nawet z kilkunastoma planetami.

Oprócz planet w układzie mogą znajdować się inne obiekty takie jak: bardzo silne pola elektryczne i magnetyczne, roje mikrometeorytów, wiązki promieniowania gamma i wiele innych. To są zawsze obiekty niebezpieczne ale siła ich oddziaływania jest bardzo różna. Poza tym nie zawsze się materializują. Na przykład rój mikrometeorytów - możemy spędzić w układzie dużo czasu i wcale się na niego nie natknąć, ale możemy też miec pecha...

Planety z kolei mogą być duże, małe, z atmosferą, bez atmosfery, zimne, gorące itp. itd. Zestaw cech opisujący planetę liczy kilkanaście elementów. Każda planeta jest inna. Nie tylko ma własny zestaw cech, ale dodatkowo indywidualną rzeźbę terenu.

Po wylądowaniu na planecie zwiedzamy jej powierzchnię. A na powierzchni możemy natknąć się na takie oto obiekty, niekoniecznie w tej samej kolejności:

złoże surowców
ruiny
artefakt (leżący luzem na ziemi lub w wodzie czy innej cieczy)
wioska obcej cywilizacji (zazwyczaj na szczęście bardzo prymitywnej)
wysoki szczyt zapraszający do wspinaczki
cmentarzysko zwierząt
pole spowolnionego lub przyspieszonego upływu czasu - bardzo rzadkie i bardzo ciekawe zjawisko
labirynt - zapewne twór sztuczny
pole siłowe w którym coś musi być (poza generatorem)?
kamienny krąg
piramida
i inne jeszcze nieopisane

Więcej z Fandomu

Losowa wiki