FANDOM

Jeśli dopisze nam szczęście, to może się zdarzyć, że podczas eksploracji powierzchni planety georadar wykryje wioskę obcej cywilizacji. Gdy klikniemy odpowiadającą jej ikonę na ekranie georadaru, pojawi się okienko informacyjne.

Ponieważ cywilizacja jest nieznana, na początku zbyt wiele się z niego nie dowiemy. Powinniśmy więc rozejrzeć się trochę po wiosce i okolicy, by zebrać jak najwięcej informacji zanim przystąpimy do nawiązania kontaktu z mieszkańcami. Wciśnięcie przycisku „zbadaj” rozpocznie badanie wioski obcych trwające 500 sekund (patrz Badanie wioski obcych). Po zakończeniu procesu ponownie klikamy ikonę wioski by wyświetlić okienko informacyjne uzupełnione wynikami naszych badań.

Nie pozostaje nic innego jak tylko podjąć próbę nawiązania kontaktu z mieszkańcami osady przy użyciu przycisku „nawiąż kontakt”. Po upływie kolejnych 500 sekund powinniśmy poznać nastawienie obcych do ludzkości. Jeśli będzie przyjazne, być może tubylcy okażą nam jakiś gest swojej przychylności. Jeśli jednak będą nastawieni wrogo, mogą nas zaatakować.

Odkrycie nowej obcej cywilizacji to przełomowe wydarzenie nagradzane kwotą 1 500 000 CM. Dodatkowo za każdą zbadaną wioskę korporacje wypłacają po 100 000 CM.

Więcej na Nawiązanie kontaktu z cywilizacją

Więcej z Fandomu

Losowa wiki