FANDOM

Wraki lądowników, podobnie jak bazy planetarne albo oznaczone złoża, są widoczne od razu dla każdego, kto wyląduje na powierzchni globu. Kliknięcie ikony jednego z nich wyświetli okno informacji o wraku.

Możemy tu poznać nazwę statku i właściciela, do którego należał, ale co chyba ważniejsze, widzimy też obiekty w ładowni wraku – czasem może to być coś wartego uwagi.

Aby dokładniej zbadać zniszczony pojazd, musimy udać się do sektora, w którym się znajduje. Gdy lądownik dotrze na miejsce, ponownie klikamy ikonę wraku na powierzchni planety (lub na ekranie georadaru, jeśli przeszukaliśmy sektor), by wyświetlić okienko informacyjne.

Jeśli w ładowni wraku są jakieś obiekty, możemy zabrać je do lądownika (wystarczy kliknąć nazwę, np. „roślina”).

Możemy również przeszukać zniszczony wehikuł (przy użyciu przycisku z lupą). Prawdopodobnie znajdziemy tam trochę paliwa i nieuszkodzonych części, które po przepompowaniu (wymontowaniu) uzupełnią nasze zapasy.

Znaleziony wrak możemy również w całości zabrać do ładowni lądownika (przycisk z łopatą). W systemie macierzystym będziemy mogli go sprzedać. Warto jednak wcześniej sprawdzić w cenniku jego aktualną cenę. Być może bardziej opłaci się zniszczenie (odparowanie) wraku za pomocą lasera (przycisk z prawej). Korporacje płacą po 2 000 CM za każdy zlikwidowany egzemplarz. (Usuwanie wraków warto przeprowadzać tuż przed odlotem z planety – póki pozostajemy na powierzchni, zniszczony lądownik może nam służyć jako tymczasowe źródło paliwa i części zamiennych).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki